ZAPRASZAMY NA STRONĘ K. MACIEJEWSKIEJ.

wtorek, 22 czerwca 2010

Znani i lubiani aktorzy w będzińskim Ośrodku Kultury

Bardzo ucieszyłam się z faktu, że mogę osobiście spotkać się z tak wspaniałymi aktorami jak EMILIA KRAKOWSKA i LECH ORDON. Są to jedni z moich ulubionych polskich aktorów. Lech Ordon kojarzy mi się z moim dzieciństwem. Młodzież ma prawo go nie pamiętać. Lubiłam oglądać go w wielu filmach dla dzieci i młodzieży np: Szatan z VII klasy, Pan Samochodzik i Templariusze, Janosik, C.K.Dezerterzy czy Chłopi. Chyba za tę swoją dobrotliwą twarz i łagodny charakter był obstawiany często przez reżyserów w roli księdza. Choć w Będzinie powiedział: "nie byłem taki święty". Nie sądziłam, że będę miała kiedykolwiek szczęście spotkać się z Lechem Ordonem, jednym z moich ulubionych aktorów zapamiętanych z dzieciństwa... Emilia Krakowska, uzdolniona i wciąż młodo wyglądająca aktorka. Znana z wielu wspaniałych ról... Jak to dobrze, że mieszkańcy Będzina mieli okazję spotkać się z TYMI WYJĄTKOWYMI AKTORAMI.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...