ZAPRASZAMY NA STRONĘ K. MACIEJEWSKIEJ.

piątek, 30 kwietnia 2010

Z jednym z moich ulubionych artystów zapamiętanych z dzieciństwa...

Bardzo ucieszyłam się z faktu, że mogę osobiście spotkać się z tak wspaniałym aktorem jak LECH ORDON. Oprócz talentu i niesamowitego głosu, którego użyczał wielu bohaterom - odkryłam w nim jeszcze coś, coś rzadko dzisiaj spotykanego u ludzi znanych publicznie - skromność.
Lubiłam oglądać go w wielu filmach np: Szatan z VII klasy, Pan Samochodzik i Templariusze, Janosik, C.K.Dezerterzy czy Chłopi (zagrał organistę). Chyba za tę swoją dobrotliwą twarz i łagodny charakter był obstawiany często przez reżyserów w roli księdza. Choć w Będzinie powiedział: "nie byłem taki święty". Nie sądziłam, że będę miała kiedykolwiek szczęście spotkać się z LECHEM ORDONEM, jednym z moich ulubionych aktorów zapamiętanych z dzieciństwa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...