ZAPRASZAMY NA STRONĘ K. MACIEJEWSKIEJ.

sobota, 26 października 2013

Naprawa schodów do kamienicy przy Al. Kołłątaja 18 i zabezpieczenie pobliskiego terenu


Odpowiedź na jedną z wielu zgłaszanych przeze mnie interpelacji jest pozytywna. 
Niebezpieczne dziury, w fatalnym stanie schody na klatkę kamienicy przy Al. Kołłątaja 18, niezabezpieczone studzienki zagrażające bezpieczeństwu mieszkańców - zostaną niebawem naprawione i zabezpieczone. 
Tak wynika z odpowiedzi jaką uzyskałam na moją interpelację w tej sprawie. Cieszę się, że władze miasta tym razem w osobie Pana Prezydenta Józefa Pilcha (podpisany pod odpowiedzią) zareagowały po raz kolejny pozytywnie na moją interwencję. 
To jedna z wielu moich interpelacji. Mam nadzieję, że również inne m.in ta dotycząca naprawy cieknącego dachu w SP 8 na Warpiu - doczeka się pozytywnej odpowiedzi i realizacji. W końcu działamy wspólnie dla dobra Mieszkańców.  
  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...